language="JavaScript1.2">

Sepideh

Sepideh

دخترکی به کوروش کبیر گفت من عاشقت هستم...

کوروش گفت لیاقت شما برادرم هست که از من زیباتر است و اکنون پشت شماست!

دخترک برگشت و کسی را ندید...

کوروش گفت اگر عاشقم بودی هرگز برنمیگشتی....



نظرات شما عزیزان:

sanaz
ساعت23:47---5 مرداد 1392
سلام خوبی سپیده جان؟دلم برات تنگ شده خیلی زیاد امیدوارم هرجا هستی پیروز و سربلند باشی.....راستی دوتا از دوستای خیلی خوبم امسال مدرسه زینب نوشتن هواشون رو داشته باشید.اسمشون صبا بشیری و هدیه فانی هست....مثل خودتون باحال باوفا یه دوست کامل هستن....بهم سربزن...

زینب
ساعت2:07---31 تير 1392
سلام سپیده جان من زینبم میزجلوی آنیتاوساناز البته تووبم اسمم ی چیز دیگه س خیلی وبت قشنگه!
پاسخ:salam zeynab jan bale shenakhtam


sanaz
ساعت18:08---20 تير 1392
سلام عزیزم من مطلب اولت رو کپی کردم شرمنده راضی باش.راستی وبت واقعا قشنگه از همه لحاظ امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی
پاسخ:slm.no eb nadare.merc


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 16 تير 1392برچسب:,ساعت 18:1 توسط Sepideh| |