language="JavaScript1.2"> آخی

Sepideh

Sepideh

Akhey montazere ki neshasti khahar..?



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت0:22---26 مهر 1391
سلام
من یه وب برا مدرسه زدم میخوام به بقیه دوستایی که وب دارن بگم که اگه مایل هستن به نویسنده های وبلاگ اضافه شون کنم
فعلا خودم هستم و خودم
دارم از بقیه نظر سنجی میکنم
هر قدر دلت میخواد آپ کن
فقط آپایی که مدیر ناظم دیدن مسخره نکنن یا بدشون نیاد
هر مطلبی میشه گذاشت
علمی، طنر، ادبی، هنری!
انتقاد از مدرسه و اینا
ماهی یه بار هم آپ کنی خودش خیلیه
همین که شرکت داشته باشی عالیه!
جوابشو بده بهم
اینم آدرس:
zeynabi-ha
.
رزبلاگ
.
com
رزبلاگ رو هم خودت فینگلیش کن
بای


ziba
ساعت19:48---20 مهر 1391
albate inja bayad bgi khoda biamorzadet

montazere ki neshaste budi

yade video music nimkat az googoosh oftadam

پاسخ:تو هم مثل من کلیپ زیاد میبینی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:,ساعت 15:30 توسط Sepideh| |